woensdag 29 oktober 2014

Animatiefilmpje

Voorbereidende opdracht:

Zelf heb ik nooit zoveel naar animatiefilmpjes gekeken, of ik ze leuk vind? Absoluut. Heel knap hoe je met verschillende beelden een filmpje kan maken. Nu duurt die van ons maar 48 seconden, dus dat is nog wel te doen, maar als je hoort hoeveel foto's ervoor nodig zijn om een echte animatiefilm te maken..

Zelf feest ik vaak, niks lekkerders om met je vrienden naar een feestje te gaan en lekker los te gaan. Mijn laatste grote feest is eerlijk gezegd alweer een tijdje geleden, Denk dat het op vakantie was in de zomer op Kreta, met 7 vrienden heb ik daar een heerlijke tijd gehad! Toen wij daar waren was er eigenlijk maar 1 attribuut wat voor een fantastische sfeer zorgde namelijk.... alcohol! Wat normaal heel erg de feestvreugde vergroot en wat je sowieso één keer in de 2 jaar ziet zijn de massale vlaggetjes, versieringen, verkleedpartijen etc. etc. wanneer het Nederlands Elftal weer een groot toernooi speelt. Denk maar aan de afgelopen WK, het was weer raak. Iedereen deed weer mee met die heerlijke Oranjegekte.









Heb dit filmpje gemaakt samen met Tjerk Goselink en Leon Graafland.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten